Wendingen van begin tot eind

ine 25 april 2021
Het zal toch geen waar zijn, dacht ik bij het lezen van de eerste bladzijden, dat ik dit boek al direct ongeloofwaardig vind? Gelukkig werd er al gauw een wending aan gegeven waardoor alles weer klopte. Naast de vele gruwelijke beschrijvingen (het is echt nodig om er wat afstand van te nemen, anders is het te erg), is dit waar dit boek van aaneenhangt: wendingen, van begin tot eind. Ze zorgen ervoor dat je dit boek haast niet kunt wegleggen, zo spannend is het. En dat is natuurlijk een basisvereiste van een goeie thriller. Al vond ik het op het eind wel wat te veel worden. Kan dit allemaal? Is er niet minstens één detail waarvan de logica wat hapert? Ik geef het 3,5 sterren. En omdat ik heel aangenaam verrast was door het originele dankwoord, rond ik af naar 4.

Meer recensies van ine