Als Merthe hoort dat ze is geadopteerd, stort haar wereld volledig in. Wie is zij? Wie zijn haar echte ouders en heeft ze familie die zij niet kent en die nog nooit van haar hebben gehoord?
De vragen stapelen zich op.
In de hoop op antwoorden, gaat ze samen met haar vriendinnen glaasje draaien en hoopt Merthe dat ze uit de geestenwereld de antwoorden zal krijgen waar ze zo naar verlangt.
De antwoorden die ze krijgt, leveren echter nog meer vragen op.
Samen met haar vriendinnen wil ze het mysterie ontrafelen en gaan ze samen op zoek naar oplossingen.
Ze komen terecht in een spannend avontuur dat hun leven voorgoed zal veranderen.

De cover vind ik geweldig. Het heeft een prachtige uitstraling en nodigt uit om het boek op te pakken.
Hoewel ik weinig tot geen Young Adult lees, sprak dit boek me onmiddellijk aan. Ik was ooit een van die tieners die glaasje draaien een machtig gaaf spel vond. De antwoorden die wij kregen op onze vragen, kwamen echter nooit uit.
Hilda neemt je met haar prettige schrijfstijl mee in een rollercoaster van avonturen. Vriendschap en vertrouwen worden op het spel gezet, maar blijkt uiteindelijk sterker dan ooit.
Ik kijk uit naar Geestverwanten 2.

Reacties op: Een rollercoaster van avonturen

Geestverwanten - Hilda Spruit
? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 17,50