Prachtig verhaal

bookstamel 24 juli 2020
Zoals altijd begin ik met de cover! Deze vind ik weer geweldig getekend en past daarnaast ook ontzettend goed bij deel 1. Zoals je op de bovenste foto kunt zien geld dat eigenlijk voor alle drie de delen. De titel vind ik ook weer ontzettend goed gevonden.

Op naar het verhaal! Laat ik beginnen met het feit dat ik Kim ten Tusscher echt een meester vind in de verbindingen leggen tussen de personages. Elke personage heeft een bepaalde invloed en rol in het verhaal en al deze personages zijn echt ontzettend goed uitgedacht. Hoewel Lillith de hoofdrol speelt in deze serie vergeet Kim zeker de andere personages niet en dat is erg fijn! Want door deze manier van schrijven krijg je echt een band met verschillende personages.

n dit deel voelt Lillith voor het eerst de vrijheid ze word namelijk ontvoerd maar bevrijd door de inwoners van Inuuk. Bij deze inwoners mag Lillith dus eindelijk doen wat ze zelf wil. Maar dan volgt de innerlijke strijd en het besef wat ze allemaal heeft aangericht. Een mooie verandering in het verhaal.

Daarnaast weet Kim in dit deel de wereld waarin het verhaal zich afspeelt nog verder uit te diepen. Ook weet ze het verhaal vanuit verschillende perspectieven te vertellen. Door deze manier van schrijven geeft Kim geeft je op deze manier een andere kijk op de dingen die er gebeuren waardoor het verhaal nog meer diepgang krijgt.

Daarnaast vind je natuurlijk ook weer de nodige spanning in dit boek, Verraad en intriges maar deze moet je lekker zelf gaan ontdekken want anders verklap ik echt veel te veel. Ik kan inmiddels wel zeggen dat Kim ten Tusscher in mijn ogen een meester is in het schrijven van fantasie boeken. Dus houdt je net als mij ontzettend veel van fantasie boeken. Dan mag je die Lillith trilogie zeker niet overslaan. Dit boek krijgt van mij dan ook weer een dikke 10

Meer recensies vind je op mijn blog www.bookstamel.com

Meer recensies van bookstamel