De ontknoping is ronduit spannend en de serie wordt met een knaller van formaat afgesloten!

elinevandm 20 april 2020
Onaantastbaar is het finale deel in de Grant County reeks, waarvan ik de vorige delen met veel plezier gelezen heb. Onaantastbaar vormt het laatste deel in deze spannende serie en start met de dood van een vrouw. Lena Adams was ter plekke en wordt meteen verdacht van de misdaad. Jeffery en Sara worden erbij betrokken en bevinden zich al snel in het armoedige Reese, de geboorteplek van Lena.

Het verhaal steunt op grote thema’s: bendevorming, drugs, omkoping, moord, armoede en geheimen. Naast het verhaal in Reese, gaat er ook aandacht naar de rechtszaak waar Sara beschuldigd wordt van medische nalatigheid die tot de dood van een ziek kind geleid heeft.

Het boek was een goede afsluiter van de reeks en was spannend, want ‘hoe zit de vork nu net aan de steel?’. Op bepaalde punten werd het wel moeilijk om te volgen, zeker de neonazi en bendevorming uitleggen, waren geen makkelijke kost om te verteren en te begrijpen. Het einde is in verschillende opzichten verrassend te noemen en laat je met een schok achter. Hoe gaat het verder met onze geliefde personages? Hopelijk krijgen we hier een antwoord op in de Will Trent serie, een andere topserie van Karin Slaughter lijkt me! Ik geef onaantastbaar een mooie 4 sterren.

Meer recensies van elinevandm