"De tijd van loslaten"

Esther 17 november 2019 Auteur
amenvatting:

Liam Campbell is radeloos als zijn vrouw Mikaela door een ongeluk in coma raakt. Alle pogingen om haar bij bewustzijn te brengen, zijn vergeefs. Thuis probeert Liam zijn twee vertwijfelde kinderen zo goed mogelijk op te vangen. Dan ontdekt hij foto´s uit Mikaela´s vroegere huwelijk, waar ze niet over wilde praten. Haar ex blijkt niet alleen de beroemde filmster Julian True te zijn, maar ook de liefde van haar leven. Liam realiseert zich dat Julian de enige is die haar uit haar coma kan halen. Maar kan hij zijn huwelijk op het spel zetten voor het leven van zijn vrouw?

"De tijd van loslaten" een meeslepend en spannend, goed uitgewerkt plot met meesterlijk uitgewerkte personages. Ik vind veel herkenning in het verhaal en mede daarom is het alsof het voor mijn netvlies gebeurd. In een paar uurtjes uitgelezen. Ik zou het verhaal aanraden aan mensen die vragen stellen over liefde. Loslaten is de hoogste vorm van liefde evenals dankbaarheid. Dat heeft Kristin Hannah meesterlijk begrepen. En al evenzo goed verwoord. Ik ben fan van haar geworden en wil zeker meer lezen van deze schrijfster. Gelukkig is dat mogelijk want zij is de auteur (bestseller) van al vele titels. Dit boek is wat mij betreft een absolute aanrader. De contrasten tussen de rokkenjager en ster Julian is afgezet tegen de betrouwbare vaderfiguur Liam zijn levensgroot en zouden zo uit het dagelijks leven gegrepen kunnen zijn. Wie weet...

Ik ga in ieder geval op zoek naar een andere titel van Kristin Hannah!

Meer recensies van Esther