" Mijn geest werkt"

Esther 11 december 2019 Auteur
Samenvatting:

God heeft altijd een grote rol in Martins leven gespeeld. Althans, dat dacht hij. Later kwam Martin tot het inzicht dat hij leefde in de veronderstelling dat God een plaats kreeg in zijn leven. Hij was Jezus dankbaar voor Zijn redding aan het kruis. Op bijzondere wijze heeft God ingegrepen in zijn leven en hem laten inzien dat Hij zoveel meer in dit leven wilde doen. De Heilige Geest werd vaak genoemd, maar hij gaf deze Geest van God zo weinig ruimte. Pas nadat hij dat mocht inzien heeft hij zijn leven geheel aan de Geest overgegeven en dit boek beschrijft wat er dan met je gebeurt. De Geest is geen
macht waarover wij kunnen beschikken, maar de Geest is een persoon die over jou wil beschikken.
In dit boek geen theologie maar een eenvoudige en heldere uitleg die u direct in uw leven kunt toepassen. U zult merken dat u enorm kunt groeien in de relatie met Jezus als u de Geest alle ruimte gaat geven.

"Mijn geest werkt" is de persoonlijke geestelijke reis van Martin met God. God werkt voor hem en door hem.
Een mooie getuigenis en een fijn boek. Gemakkelijk leesbaar en toetsbaar aan het Woord.
Een hulpmiddel voor hen die niet zo goed begrijpen wie Gods Geest is en hoe Hij onder andere werkt. Ik heb het boek vier sterren van gegeven.

Meer recensies van Esther