"Midden in de winternacht"

Esther 19 november 2019 Auteur
Samenvatting:
De recente scheiding van Thom brengt Joy Candellaro naar de Pacific Coast, voornamelijk om kerst te ontduiken. Daar in de Pacific Coast komt ze in aanraking met de zesjarige Bobby en zijn vader Daniel, die rouwen om het verlies van hun moeder en echtgenote. Joy voelt zich meteen verbonden met de twee. Maar bestaat de liefde waarin zij gelooft wel echt?

Een adembenemend verhaal die opnieuw heel goed geschreven is. Geweldig plot met een verrassende wending. Het gevecht van Joy is zo levensecht dat je de onrechtvaardigheid van hetgeen haar overkomt bijna zelf kunt voelen. Regelmatig zat ik op het puntje van mijn stoel. Joys karakter is er een vol vechtlust.

Joy maakt een nieuwe start nadat ze veel pijn ervaren heeft en dat is iets waar velen waarschijnlijk alleen maar van durven dromen. Moed, vechtlust en geloof. Een absolute strijder!

Het boek leest ontzettend gemakkelijk weg, is een heerlijk boek, zeker zo in de wintermaanden voor de kerst. Ik heb al eerder een boek gelezen van Kirstin Hannah en ook deze vond ik heel mooi. Op naar een volgende..!

Kirstin Hannah, ik beveel jou "Midden in de winternacht" zeker aan!

Meer recensies van Esther