Steeds beter

Kimberly R. 02 februari 2020 Hebban Team
Ik moet bekennen dat ik het eerste deel van deze serie niet heel geweldig vond. Het was boeiend genoeg, met een goede cliffhanger, om mij het volgende deel ook te willen laten lezen. Maar toch miste het voor mij nog iets.
Gelukkig werd dit bij het tweede deel al een stuk beter en uiteindelijk in dit derde en laatste deel heb ik gekregen wat nog ontbrak.

Het boek gaat eigenlijk direct verder waar deel 1 ophield en na lang wachten wordt duidelijk wat nu precies in de jaren '30 is gebeurd, maar ook wie alle huidige doden op zijn geweten heeft. Voor mij zijn mysteries en thrillers altijd een echte uitdaging en ik wil graag kunnen raden wie de dader is of wat er precies aan de hand is. En de schrijfster houdt wat dat betreft de spanning heel lang vol. Gedurende de 3 boeken krijg je door middel van kleine flashbacks een beter beeld van de gebeurtenissen in de jaren '30. De denkwijze van Stevie in de huidige tijd is ook geweldig beschreven en je krijgt echt een compleet beeld.

Het tempo zit er goed in en je vliegt als het ware door het verhaal heen. De personages worden steed leuker en ik heb dan ook echt genoten van deze serie als geheel. Een absolute aanrader.

Meer recensies van Kimberly R.