Social media thriller met leuke wendingen

Kimberly R. 17 december 2019 Hebban Team
Het boek wordt geschreven vanuit de oogpunten van enkele ‘volgers’ van Violet. Heel anders dan wat ik van te voren verwacht had. Veel aspecten worden bewust vaag gehouden en gedurende het verhaal kom je er achter wie alle personen zijn en op welke manier hun levens met elkaar verbonden zijn. Dit is op een interessante manier gedaan, maar helaas waren een hoop aspecten erg voorspelbaar.

Door deze manier van schrijven voelde het verhaal voor mij helaas een beetje onsamenhangend aan. Het vloog van de hak op de tak en op sommige momenten waren er zelfs enkele tegenstrijdigheden. Feiten die ineens anders waren en waar zeer weinig moeite voor werd gedaan om uit te leggen waarom. Het was gewoon zo en daar moet de lezer het maar mee doen.

Het boek is zeker niet slecht. De schrijfstijl is erg prettig en de schrijfster weet je echt te binden aan het verhaal. Al snel voelt het alsof je deze mensen kent en leef je met ze mee. Maar toch was het verre van het geweldige boek wat ik gehoopt had dat het zou zijn.

Om even snel tussendoor te lezen (het is een niet erg dik boek) wanneer je houdt van thrillers en een leuke mysterieus aspect is dit boek een aanrader. Maar verwacht geen hoogstaand verhaal.

Meer recensies van Kimberly R.