Absoluut een topper!

elinevandm 30 maart 2020
Een lichte koude huivering borduurt verder op hetgeen er gebeurde in het tweede deel van de Grant County reeks. Sara’s zus Tessa is hoogzwanger intussen en Sara en Jeffery zitten nog steeds rond elkaar te draaien. Tot er een melding binnenkomt dat er op een campus een lichaam is aangetroffen van één van de studenten. Sara en Tessa die samen op pad zijn, begeven zich op weg en dan slaat het noodlot toe. Tessa wordt aangevallen en zweeft op het randje van de dood.

Het verhaal start uitermate sterk en wist me meteen vast te grijpen. Een sterk verhaal gecombineerd met de emoties van de verschillende personages en een goede vaart in het boek. Moeilijke medische bewoordingen worden verstaanbaar uitgelegd en een gedegen speurwerk tussendoor. Het is ook fijn om te zien dat Slaughter Lena Adams niet vergeten is. Het personage dat we al eerder zagen in de vorige delen, maakt ook hier haar intrede en opnieuw heeft ze een grote rol. Ook zij ontloopt de realiteit niet.

Kortom, een lichte koude huivering was een toppertje van een boek en is absoluut een aanrader om te lezen! Vijf sterren!

Meer recensies van elinevandm