Toegankelijk en spannend

Lucette 29 oktober 2022
Ook dit derde deel in de Madeline Dawson serie volgt weer naadloos op het voorgaande deel, Dag van de zon.

Madeline krijgt nogal wat te verduren en het is nog maar de vraag hoe ze daar doorheen komt.

Ze raakt wederom verzeild in heftige situaties en neemt deel aan de meest ongelooflijke missies.

Het is een heel eng idee dat de politieke situatie in het verhaal enorm actueel blijkt te zijn.

Ook in dit deel wordt je meegetrokken in de ene na de andere spannende situatie. Met name het eerste deel van het verhaal heb ik weer in etappes gelezen, er kwamen nogal heftige situaties voorbij. Waarin dit boek zich onderscheidt, is dat Madeline zich ontwikkelt tot een wat menselijker persoon. Ook zij blijkt emoties te hebben die elk gezond persoon heeft. Dit maakte dat ik Madeline iets beter kon plaatsen.

Door de toegankelijke schrijfstijl gecombineerd met alle spannende momenten is Lage winterzon, net als haar voorgangers, een boek waar je doorheen vliegt.

Van de auteur begreep ik dat er nog meer delen met Madeline in de hoofdrol te verwachten zijn. Na het lezen van dit deel, ben ik daar wel heel benieuwd naar!

Meer recensies van Lucette