Hilarische feelgood

Shel Wildvang 18 augustus 2020
Darcy Barrett werkt als opdienster in een bar waar vooral mannen met haantjesgedrag hun biertje komen drinken. Stoere Darcy kan ze allemaal te baas en geen enkele man kan haar bekoren. Voorheen werkte ze als fotografe en sinds haar 18e reist ze steeds de wereld rond. Nu is ze terug in haar geboortedorp. Ze wilt even blijven tot het huis van haar oma gerenoveerd is. Dit gaat Tom Valeska doen. Tom is de beste vriend van Darcy’s tweelingbroer. Hij is een boom van een vent en uiterst betrouwbaar. Een echte rots in de branding die alles perfect wil dien. Darcy daarentegen heeft het gevoel alles fout te doen maar hier heeft ze zich al bij neergelegd. Ze heeft haar haren kort geknipt en zegt alles wat in haar opkomt. Tot vervelens toe voor anderen. Darcy & Tom hebben al een band uit het verleden. Steeds hebben ze een goede klik gehad maar Tom is al een hele tijd verloofd met de knappe Megan. Althans dat denkt Darcy toch.

Darcy is lekker grofgebekt. Ze is een vrouw vol lef die niet betuttelt wenst te worden. Ze is echt een zalig personage! Niet het meisje dat gered moet worden. Tom is een personage dat mij ook erg aanspreekt. Hij is niet de stoere badguy waar iedereen op valt maar eerder de onopvallende brave man die iedereen over het hoofd lijkt te zien.

Thorn heeft een zalige schrijfstijl. Het leest lekker vlot en zit boordevol humor. Ik heb dit boek gelezen met een permanente big smile op mijn gezicht. De vergelijkingen die ze maakt zijn prachtig.
99 procent van mij is een heerlijke feelgood vol met hilarische conversaties!

Meer recensies van Shel Wildvang