Winter of zomer van dit boek krijg je het vanzelf wel warm!

Oueddanielle 20 augustus 2019
Ik wil jou (w) baby/ Wendy Louise
Zeg me hoe ik zonder jou kan leven, hoe ik zonder jou kan ademen, ik zal zonder jou moeten leven, ik leef nu eenmaal maar hoe...

Samenvatting;
Sara Visser leeft haar droom. Ze runt Hoteldebotel, een hotel dat loopt als een tierelier, heeft de leukste familie op aarde en geniet van avondjes stappen met haar chicas.
Achter haar schaterlach, schuilt echter een groot verdriet. Sara wil niets liever dan een kindje krijgen. Maar die mannen … hou op, schei uit!
Met haar dertigste verjaardag op de loer, voelt ze de tijd dringen. Ze gooit het roer om en vertrekt naar Mallorca.
Daar probeert ze stiekem zwanger te raken van haar beste vriend. Zal haar grootste wens uitkomen, zonder dat Alejandro het geheim ontrafelt? Of laat de woest aantrekkelijke Flamencogitarist Joaquin Sara's plan mislukken?

`Hello I´am Johnny do you ladies know Bananas`
De winkelstraat van Cala Millor is het terrein van Alejandro die niet alleen haar beste vriend en hoofdpersoon in het Masterplan van haar is maar ook nog de populairste propper van het eiland.

Gedurende dit verhaal ben ik op hem verliefd geworden, heeft hij me teleurgesteld en verdriet veroorzaakt en als je het niet verwacht dan sluit je hem in je hart voor altijd..

Dit boek bevat alle ingredienten van een feelgood roman.
Ik heb hardop gelachen, vreselijk gehuild ( tot uitgelopen mascara aan toe) en daarna met diepe zucht van opluchting het boek dichtgeklapt.

Wendy Louise heeft in dit boek laten zien hoe echte vriendschap hoort te zijn en hoe fijn het is om een warme familieband te hebben die je zelfs bij de gekste plannen onvoorwaardelijk steunen.

Je merkt dat Wendy Louise Mallorca goed kent en door de mooie omschrijvingen waan je je echt in Mallorca.
Ze heeft een prettige schrijfstijl doet niet onder van de grote schrijfsters en is een aanrader voor iedereen die van goede roman houd
dikke *****

Meer recensies van Oueddanielle