Echte vriendschap is zeldzaam

Oueddanielle 07 november 2019
'Marlou, wij zijn toch een superteam? Wij kunnen dit!'

Wintermaan is deel 2 van de seizoenenserie van Wendy Louise en wat is het fijn om oude bekende tegen te komen maar ook nieuwe personages te mogen ontmoeten.

Samenvatting;
Marlou Hennes vertrekt naar het Canarische eiland, Lanzarote. Samen met haar teamgenoten, Moises en Tess, werkt zij hier een winter lang als animadora. In Club Carmena leert Marlou Dani kennen. Ze valt halsoverkop voor de lekkere Lanzaroteño. Houdt hun liefde stand of vormt zijn werk als dj een probleem?
De drie vrienden besluiten mee te dingen naar de titel "Beste entertainmentteam van Lanzarote". Het gekonkel rondom de wedstrijd zorgt echter voor onrust binnen de vriendschap. In het licht van de Wintermaan ziet alles er weer rooskleurig uit. Zelfs bad boy Johnny heeft z'n leven gebeterd.
Maar hoe oprecht is Johnny?
En wint Club Carmena de felbegeerde titel?
Een ding is zeker: na deze winter zal Marlou nooit meer dezelfde zijn.

Ik ben nog nooit op Lanzarote geweest maar door de beeldende schrijfstijl van Wendy Louise heb ik het idee dat ik het eiland wel al helemaal ken en krijg zin om er ook naar toe te vliegen en dit bijzondere eiland te ontdekken.

Niet alleen de beeldende maar ook de eigentijdse en humoristische schrijfstijl van Wendy Louise is weer terug te vinden in dit boek!

Echte goede vriendschappen zijn zeldzaam en die moet je koesteren. Zo voelt het ook als ik over Marlou, Moises en Tess lees. 3 vrienden die elkaar steunen, respecteren en helpen kan alleen maar uitbloeien tot een super animatieteam en dat laten ze zien ook tijdens de wedstrijd "Beste entertainmentteam van Lanzarote".
Dan komt Johnny terug.. Johnny is een oude bekende uit Zomerster en heeft destijds het vertrouwen van Tess verloren maar wat is hij stiekem toch lief..

Dit boek is echt een ideaal boek en aanrader voor de winter hier zul je geen spijt van krijgen!
Ik ben de Happymoon animadores echt in mijn hart gaan sluiten wat een hardwerkende levensgenieters zijn het .
Dit is deel 2 van de seizoenenserie maar de boeken zijn ook goed los te lezen!

Auteur: Wendy Louise
Uitgever: Uitgeverij Wens Boeken